چند راه خلاقانه برای افزایش فروش آنلاین

اشاره به محبوب‌ترین موارد
مردم دوست دارند کاری را انجام بدهند که دیگران هم قبل از ما از آن لذت برده باشند. مثلاً کامنت محصول‌ها می‌تواند این کار را برای ما انجام بدهد. کاربرها بیایند کامنت‌های قبلی را بخوانند و نسبت به آن تصمیم‌گیری کنند.
ما می‌توانیم از آیتم‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی استفاده کنیم و آن طلایی را برجسته‌تر کنیم. یک‌سری ویژگی به آن بدهیم که کاربرها تصمیم بگیرند آن محصول را خریداری کنند و آن است که برای ما آورده‌ی بیشتری دارد.

انتشار نظرات خریداران
منظور همان کامنت‌گذاری‌ است. ما می‌توانیم قابلیتی اضافه کنیم که کسانی که از آن خدمات استفاده کردند یا این‌که آن محصول را خریداری کردند (که شناسایی این اصلاً کار سختی نیست و از پروفایل آن کاربر می‌شود این را تشخیص داد) را متمایز کنیم. یعنی آن شخصی که خریدار و مشتری بوده نظرش متمایز شود.
مثلاً یک خریدار کنار اسم او اضافه بشود. این می‌تواند برای کسانی که دارند آن کامنت‌‌ها را می‌خوانند و شاید یک‌سری سوالات داشته باشند یا می‌خواهند نظرات خریداران را هم بدانند، می‌تواند خیلی موثر باشد. این می‌تواند یک قابلیتی باشد که به افزایش فروش آنلاین ما کمک کند.

ارائه‌ ضمانت بازگشت وجه
برای آن دسته از مشتری‌هایی که مردد هستند خرید را انجام بدهند. اصلاً از سایت ما بخرند یا بروند از سایت رقیب بخرند یا اصلاً به روش فروش آنلاین خرید کنند یا حضوری این کار را انجام دهند.
برای این دسته از مشتری‌ها و کاربرها می‌تواند یکی از موثرترین راه‌ها برای حل این مشکل، ارائه‌ ضمانت بازگشت وجه باشد.

ارسال رایگان
شاید یکی از گران‌ترین گزینه‌ها این باشد که ما ارسال‌های‌مان را رایگان کنیم ولی تحقیقات نشان داده ۴۷٪ از خریدارانی که سبد خریدشان را رها کردند و اصطلاحاً پرداخت را انجام ندادند، متوجه شدند که ارسال این سفارش رایگان نیست و تقریباً این درصد نیمی از مشتری‌های بالقوه‌ی ما است.

مطالعه بیشتر