بلاگ

 

تولید محتوا چیست ؟

تولید محتوا یعنی هر فعالیتی که شما در بستر فضای مجازی انجام دهید . این فعالیت یا به اصطلاح تولید محتوا می تواند اشکال گوناگونی داشته باشید ؛

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوا تصویری
  • تولید محتوای ویدیویی
  • تولید محتوای صوتی

معمولا رسانه ها از تمام این موارد تولید محتوا استفاده می کنند ، از تولید محتوای متنی در تهیه خبر در سایت های خود ، از تولید محتوای تصویری برای قرار دادن عکس یا پوستر ، از تولید محتوای ویدیویی برای ساخت ویدیو و انتشار آن و از تولید محتوای صوتی برای ساخت بسته های صوتی ، اگر بخواهیم دسته بندی بالا را به ترتیب اولویت بنویسیم امروزه تولید محتوای ویدیویی و تولید محتوای صوتی در جایگاه بالاتری هستند ، که البته هر کدام نیز مخاطب خاص خود را نیز دارند .در این مقاله قصد داریم راجع به تولید محتوا در اصفهان صحبت کنیم .

تولید محتوای ویدیویی !

امروزه با وجود شبکه های مجازی علاقه مخاطبین به ساخت محتوای با کیفیت و استفاده از محتوای با کیفیت بسیار زیاد شده است . شبکه های مجازی که امروز فعال هستند شامل اینستاگرام ، یوتیوب ، آپارات و … همگی شبکه هایی هستند ویدیو محور و این یعنی مخاطب بیشتر به محتوای ویدیویی علاقه دارد . البته در هر کدام از این شبکه های اجتماعی نیز مخاطب به گونه ای محتوای ویدیویی را دنبال می کند . مخاطبینی که در یوتیوب و آپارات حضور دارند عمداتا مخاطبین حرفه ای محتوای ویدیویی هستند به گونه ای که ویدیو هایی با زمان کم برای آن ها بی معناست !! این یعنی نقطه مقابل مخاطبین اینستاگرام ، مخاطبین اینستاگرام عمدتا ویدیو هایی با زمان کم را می پسندند و رفته رفته با وجود رقبای بزرگ ، اینستاگرام هم به سمت محتوای طولانی تر رفت ، اگر خاطرتان باشد در ابتدا پست های ویدیویی اینستاگرام حداکثر زمان ۱۵ ثانیه را پشتیبانی می کردند ولی امروزه تا ۳۰ دقیقه نیز محتوا وجود دارد !! استوری های اینستاگرام بعد از رونمایی ویدیو هایی با زمان ۱۵ ثانیه را حداکثر پشتیبانی می کرد و شما برای قرار دادن یک ویدیو ۱ دقیقه ای مجبور بودید آن ویدیو را به ۴ قسمت تقسیم کنید و بعد انتشار دهید ، اما امروز اینطور نیست !!!

تولید محتوای صوتی !

همانطور که گفته شد ، محتوای ویدیویی امروزه بیشترین طرفدار را دارد اما محتوای صوتی هم طرفداران خاص خود را دارد ! بر اساس آمار منتشر شده موسسه ادیسون (Edison Research) محبوبیت مخاطبین از محتوای صوتی با رشد بسیار زیادی همراه بوده است.

پادکست ها یکی از همین محتوای صوتی هستند . شما پادکست را در زمان های اضافی خود می تونید گوش دهید و از آن استفاده کنید ، در موقع رانندگی در خودرو ، در زمانی که منتظر مترو یا اتوبوس هستید ، در مسیر یک مسافرت و … این همان نکته بسیار جذاب پادکست هاست ! همه جا پیش شماست و شما فعالیت اصلی خود را انجام می دهید !! امروزه پادکست های بسیار مفید در حوزه های مختلفی در دسترس همگان قرار دارد که با نرم افزار های پادکست قابل دسترسی هستند و بسیاری از آموزش ها نیز امروزه به صورت صوتی تبدیل شده اند ! تجربه ثابت کرده است که مردم برای یادگیری و آموزش دیدن باید یک زمان را از طول روز خود صرف این کار کنند و با مشغله های امروزی این امر خیلی سخت است ، ولی پادکست ها نیازی به این کار ندارند ! ما در گروه تبلیغاتی آیتوک تولید محتوا در اصفهان و به صورت تخصصی ساخت پادکست را انجام می دهیم .

تولید محتوا در اصفهان

گروه تبلیغاتی آیتوک به عنوان یکی از قدیمی ترین ها در حوزه تبلیغات و تولید محتوا در اصفهان فعال است که علاوه بر بهره مندی از افراد با تجربه در حوزه های مختلف تولید محتوا همواره در تلاش برای بهبود کیفیت نیز بوده است . تولید محتوایی ویدیویی همانگونه که گفته شد امروزه مورد استقبال اکثر افراد است و خب طبیعی است محتوایی مورد استقبال مخاطبین قرار می گیرد که علاوه بر متن خوب و حل یا بررسی یک مشکل ، کیفیت بالایی نیز داشته باشد . برای شروع در حوزه تولید محتوای ویدیویی شما نیازمند تهیه یک سری اقلام مانند دوربین فیلم برداری ، تجهیزات نوری ، تجهیزات ضبط صدا و … را دارید که خب طبیعاتا هزینه ها ی تهیه این اقلام بسیار بالا است . در کنار تهیه اقلام مورد نیاز شما باید توانایی تدوین ویدیو را نیز داشته باشید که این یک امر تخصصی و نیاز مند تجربه بسیار بالا می باشد . گروه تبلیغاتی آیتوک در زمینه خدمات تولید محتوا در اصفهان با استفاده از تجهیزات روز فیلم برداری ، نور و صدا و همچینن تیم تدوین ویدیو می تواند کنار شما باشد تا محتوای با کیفیت و خوبی تولید و منتشر کنید .

قیمت تولید محتوا در اصفهان

تولید محتوا ویدیویی ، صوتی یا متنی هر کدام مناسب برای بستر خاص خود هستند . اگر به دنبال تولید محتوای متنی برای ارائه در وبسایت خود هستید می توانید از خدمات مهندسی سئو در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک استفاده کنید که علاوه بر منتشر شدن محتوای دست اول و خاص وبسیات شما نیز رشد خوبی داشته باشد . اگر به دنبال تولید محتوای ویدیویی و صوتی برای ارائه در وبسایت یا شبکه های اجتماعی خود برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود هستید می توانید به صفحه مدیریت شبکه های اجتماعی گروه تبلیغاتی آیتوک سر بزنید و بعد از دیدن نمونه کار ها درخواست خود را ثبت نمائید .

یادتان نرود ، برای رشد کسب و کار باید تولید محتوای با کیفیت انجام دهید و ما می توانیم برای تولید محتوای تخصصی و با کیفیت در کنار شما باشیم .

021-28429535