سئو دقیقا چه مواردی را شامل می شود ؟!

  • شناسایی اینکه کاربران چه چیزی را جستجو می کنند که مربوط به محصولات و خدمات شما است .
  • ایجاد محتوایی که باعث شود کاربران سایت شما را ببینند و از قسمت های مختلف آن بازدید کنند .
  • ارائه سیگنال های مناسب به خزنده ها (خزنده ها به الگوریتم یا رباتی می گویند که موتور های جستوجو برای بررسی کامل یک وب سایت به آن سایت ارسال می کنند و طبق اطلاعات دریافتی از آن ، به سایت شما رتبه می دهند ، خزنده ها هیچ آسیبی به سایت وارد نمی کنند ) و الگوریتم های موتورهای جستجو از طریق تکنیک های مختلف سئو
  • ظاهر زیبای سایت و رابط کاربری آسان و راحت ، که به اصطلاح ui و ux نیز گفته می شود ، ui در زمینه ظاهر سایت و زیبایی سایت شما استفاده می شود و ux در زمینه رابط کاربری آسان و در دسترس به کار گرفته می شود .
پخش ویدیو

سایت شرکت آرمان بذر سپاهان

مدت زمان : 3 سال

نوع پکیج : نقره ای

نمودار فعالیت یک سال اخیر سایت ، بیش از 2/7 میلیون دیده شدن در گوگل و بیش از 114 هزار بار کلیک و ورود به سایت توسط کاربران

سایت کاپیتان آنلاین

مدت زمان : 1 سال

نوع پکیج : نقره ای

نمودار فعالیت یک سال اخیر سایت ، بیش از 410 هزار بار دیده شدن در گوگل و بیش از 24 هزار بار کلیک و ورود به سایت توسط کاربران

سایت دکتر راحله روح اله نژاد

مدت زمان : 8 ماه 

نوع پکیج : طلائی

نمودار فعالیت یک سال اخیر سایت ، بیش از 283 هزار بار دیده شدن در گوگل و بیش از 16 هزار بار کلیک و ورود به سایت توسط کاربران

 

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. سئو به مجموعه فعالیتی برای بهینه سازی وب سایت می گویند تا بتواند رتبه های بالاتری در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو مثل گوگل کسب کند. سئو فرآیندی است که باید به صورت ادامه دار بر روی وب سایت انجام شود تا دیده شدن وب سایت خود را در موتورهای جستجو گر افزایش دهید و ترافیک (تعداد مراجعه کننده به وب سایت) بیشتری دریافت کنید.

سئو دو هدف اصلی دارد، اولین مورد این است که به شما کمک کند که بفهمید کاربران چه چیزی را به صورت آنلاین جستجو می کنند تا بتوانید محتوای با کیفیت بالا برای برآورده کردن هدف کاربران تولید کنید. دوم این است که به شما کمک می کند وب سایتی ایجاد کنید که موتورهای جستجو بتوانند محتوای آن را پیدا کنند، فهرست کنند و به کاربران بیشتر ، نمایش دهند. در ادامه همراه گروه تبلیغاتی آیتوک باشید.

رتبه گرفتن یک سایت در گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد ، یکی از آن عوامل مهندسی سئو سایت است ، به طور میانگین سئو در اصفهان سایت به منظور رتبه گرفتن در کلمات کلیدی با سختی متوسط بین 3 الی 6 ماه زمان می برد .کلمات با سختی متوسط یعنی چه ؟ 

  • به طور کلی خدمات سئو سایت در کلمه های کلیدی یک قسمتی مثل : کلینیک – موبایل – لپتاپ و … بسیار سخت و بسیار هزینه بر و زمان بر است ، کلمات کلیدی دو قسمتی مثل : کلینیک زیبایی – فروش موبایل – خرید موبایل – تعمیرکار ماشین و … نیز به همین شکل هستند ، اما فعالیت بر روی این کلملت یعنی کلمات کلیدی دو قسمتی نسبت به کلمات یک قسمتی آسان تر است .
  • کلمات کلیدی متوسط به کلماتی گفته می شود که در آن از 3 الی 4 کلمه استفاده شده باشد و در عنوان کلمه ناحیه یا نوع کسب و کار هم ذکر می شود تا جامعه هدف کوچک تری را هدف قرار دهد .
  • کلمات کلیدی آسان هم به کلمات گفته می شود که در آن 4 الی 6 کلمه و بیشتر وجود داشته باشد ، در کلمات کلیدی آسان علاوه بر ناحیه یا نوع کسب و کار نام برند یا عنوان برند نیز ذکر می شود .

 

همین حالا شروع کن

برای لینک یک گوگل شدن فقط یک تماس فاصله دارید .

سوالات متداول

خدمات مهندسی سئو چقدر زمان می برد ؟

به طور میانگین بین 3 تا 6 ماه زمان برای رسیدن به رتبه های بالا گوگل در کلمات کلیدی با سختی متوسط نیاز است

بعد از رسیدن به رتبه های برتر مهندسی سئو تمام می شود ؟

 خیر ! بعد از تلاش برای رسیدن به صفحات برتر باید فعالیت سئو روی سایت ادامه داشته باشد تا سایت شما رتبه های خود را همچنان حفظ کند و بتواند هر روز رتبه های جدیدی را در گوگل بدست آورد

هزینه مهندسی سئو به صورت ماهانه است ؟

 بله ، هزینه های سئو به صورت ماهانه محاسبه می گردد

آیا می شود به جای سئو تبلیغات گوگل ادز انجام دهیم ؟

تبلیغات گوگل ادز باعث می شود تا سایت شما با پرداخت هزینه و در مدت زمان مشخص( تا زمانی که حساب شما موجودی داشته باشد) در صفحات برتر گوگل نمایش داده شود اما بعد از آن سایت شما به رتبه قبلی خود بر می گردد . به طور کلی سئو یک سرمایه گزاری بسیار سود ده اما طولانی مدت است ، برای اینکه سایت شما همیشه در بالاترین جایگاه قرار داشته باشد .

در خدمات مهندسی سئو مدیریت سایت هم انجام می شود ؟

 بله در خدمات مهندسی سئو کلیه قسمت های سایت به طور روزانه مدیریت می شود ، همچنین امنیت کامل سایت در مدت زمان دریافت خدمات مهندسی سئو با گروه تبلیغاتی آیتوک می باشد .

آیا می شود با مهندسی سئو ارگانیک سایت زودتر به رتبه های برتر برسد ؟

بله ! با انجام تبلیغات هدفمند و تبلیغات کلیکی برای سایت ، سایت شما می تواند در مدت زمان کمتری به نتیجه برسد ، البته مدیریت این تبلیغات بسیار مهم است ، زیرا اگر گوگل تشخیص دهد که سایت شما به صورتی غیر از رشد ارگانیک در حال دیده شدن است ، محدودیت هایی را بر روی سایت شما اعمال می کند .