مدیریت اینستاگرام در اصفهان

ادمین اینستاگرام یا مدیریت اینستاگرام دراصفهان یکی از محبوب ترین خدمات گروه تبلیغاتی آیتوک می باشد . با استفاده از این خدمات شما به جای استخدام یک نفر(ادمین) چندین نیرو متخصص و حرفه ای را برای پیج خود به کار می گیرید و هزینه خیلی کمتری نسبت به حقوق یک نفر نیز پرداخت می کنید!

نمایش ویدیو درباره مدیریت اینستاگرام

معرفی خدمات مدیریت اینستاگرام در اصفهان

ما در خدمات مدیریت اینستاگرام تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی برای کسب و کار شما تولید می کنیم ، یعنی طراحی پست های گرافیکی و یا ضبط ویدیو و تدوین آن / محتوای تولید شده بعد از مراحل آماده سازی طبق برنامه زمانی مشخص در پیج شما منتشر می شود / افزایش فالوور ارگانیک پیج توسط تیم آیتوک انجام می شود و برای افزایش فالوور  به صورت تبلیغات ، مشاوره های لازم جهت بازدهی بیشتر ارائه خواهد شد.

چرا باید از خدمات مدیریت اینستاگرام آیتوک استفاده کنم ؟

تولید محتوا اختصاصی

در پکیج های مدیریت اینستاگرام گروه تبلیغاتی آیتوک تولید محتوای اختصاصی برای کسب و کار شما انجام می شود.

ضبط ویدیو و تدوین

ضبط ویدیو با بهترین امکانات شامل دوربین فیلم برداری حرفه ای ، میکروفن بی سیم رود گو ، نور ثابت در محل شما و یا استدیو آیتوک انجام و تدوین می شود.

طراحی گرافیکی

کلیه موارد شامل طراحی استوری ، طراحی کاور پست ، ریلز و ویدیو ، کاور هایلایت و ... توسط تیم گرافیک آیتوک انجام می شود.

ارائه گزارش ماهانه

بعد از هر ماه کاری ، گزارش کامل فعالیت مدیریت اینستاگرام شامل تعداد پست و استوری منتشر شده ، تعداد ورودی و آمار پیج ارائه می شود .

مدیریت هشتگ

هشتگ گذاری و استفاده از هشتگ های مرتبط و مفید یکی از روش های افزایش ورودی و فالوور پیج است که مدیریت هشتگ در خدمات مدیریت اینستاگرام انجام می شود .

هزینه کمتر نسبت به حقوق یک نفر

در خدمات مدیریت اینستاگرام یک تیم کامل و حرفه ای شامل : تولید کننده محتوا ، گرافیست ، عکاس و فیلم بردار ، تدوین گر و اکانت منیجر روی پیج شما فعالیت می کنند و شما هزینه خیلی کمتری نسبت به پرداخت حقوق یک نفر می پردازید.

همین حالا شروع کن

پیجت رو حرفه ای و با برنامه مدیریت کن

نمونه کار های مدیریت اینستاگرام در اصفهان

معرفی پکیج های مدیریت اینستاگرام

پکیج پایه

مناسب برای کسب و کار های کوچک
  • تولید محتوای اختصاصی
  • قرار گیری 15 پست گرافیکی
  • قرار گیری ماهیانه 30 عدد استوری
  • مدیریت هشتگ
  • مشاوره تبلیغات
  • امنیت پیج
5/900/000 تومان ( ماهیانه)

پکیج حرفه ای

مناسب برای اکثر کسب و کار ها
  • تولید محتوای اختصاصی
  • قرار گیری 30 پست گرافیکی
  • قرار گیری ماهیانه 60 عدد استوری
  • مدیریت هشتگ
  • مشاوره تبلیغات
  • امنیت پیج
7/900/000 تومان ( ماهیانه)

پکیج اختصاصی +

مناسب برای کسب و کار های بزرگ(شرکت های تجاری)
  • تولید محتوای اختصاصی
  • قرارگیری 6 ویدیو به بالا + پست گرافیکی
  • قرار گیری ماهیانه 120 عدد استوری
  • مدیریت هشتگ
  • مشاوره تبلیغات
  • امنیت پیج
9/900/000 شروع قیمت / تومان ( ماهیانه)

مشاوره و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش مدیریت اینستاگرام همین حالا تماس بگیرید

مدیریت اینستاگرام در اصفهان

اینستاگرام چه سالی وارد ایران شد ؟!

امروزه اینستاگرام به یکی از قوی ترین شبکه های مجازی در ایران تبدیل شده است . اینستاگرام سال ۲۰۱۰ برای اولین بار توسط کوین سیستروم و همکارش مایک کرگر رونمایی شد .بعد از آن اینستاگرام  به قدری طرفدار پیدا کرد که در سال ۲۰۱۲ به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در دنیا رسید. این روند ادامه یافت تا زمانی که در سال ۲۰۱۴ به ۳۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد. همین موفقیت ها بود که شرکت فیسبوک و شخص مارک زاکربرگ را ترغیب کرد تا  در اوایل سال ۲۰۱۲ این اپلیکیشن را به قیمت حدودا ۱ میلیارد دلار خریداری کند. در آن زمان خیلی از سهام داران و دوستان مارک زاکربرگ این کار وی را دیوانگی خطاب کردند ولی پیشرفت این برنامه همچنان ادامه داشت تا این زمان که اینستاگرام به بیش از  میلیارد کاربر دست پیدا کرده است. ما در این مقاله در مورد خدمات مدیریت اینستاگرام در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک صحبت می کنیم .

اما اینستاگرام چه سالی وارد ایران شد ؟! در سال ۲۰۱۲ کم کم اینستاگرام در بین مردم ایران شناخته شد و یکی از دلایل محبوبیت آن هم وجود نسخه های  IOS و نسخه android این برنامه بود . اینستاگرام با رابط کاربری جذاب خود و همچنین راحت بودن پروسه ثبت نام و ورود کاربر خیلی زود جای خود را در میان کاربران ایرانی پیدا کرد . یکی از دلایل محبوبیت این برنامه ویدیو محور بودن آن است که بدلیل علاقه مخاطبین به ساخت ویدیو و یا انتشار ویدیو از خود با سرعت زیاد مسیر محبوبیت را طی کرد . امروزه در اینستاگرام بیش از ۴۵ میلیون کاربر ایرانی حضور دارند و از آن استفاده می کنند .

مدیریت اینستاگرام

اینستاگرام سکوی پرتاب کسب و کار های ایرانی

امروزه اینستاگرام یه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است . شبکه ای که شما هر نوع محتوای مد نظر خود را به راحتی می بینید و به آن دسترسی دارید ، اگر علاقه به پیگیری اخبار داشته باشید به راحتی می توانید خبر های مهم ایران و دنیا را در اینستاگرام ببینید . اگر علاقه به ورزش داشته باشید به راحتی می توانید صفحه ورزی مورد نظر خود را ببینید و حتی صفحات بازیکنان ورزشی را هم دنبال کنید و بررسی کنید . اگر علاقه به مد و لباس دارید می توانید از کالکشن های جدید با خبر شوید ، مد های روز دنیا را ببینید و حتی لباس مورد نظر خود را از همین صفحات خرید کنید ! بله شما می توانید از اینستاگرام هم خرید کنید ! اکثر کسب و کار ها امروزه در اینستاگرام صفحات خود را دایر کرده اند و با انتشار تصویر محصولات و معرفی آن ها و همچنین ساخت محتوا های خوب و دست اول از محصولات خود در اینستاگرام ، محصولات خود را به راحتی در این شبکه مجازی به فروش می رسانند . البته فرایند فروش در اینستاگرام مثل سایت و به صورت اوتوماتیک نیست (طراحی سایت در اصفهان ) ولی به راحتی شما می توانید محصول خود را نیز در آن به فروش برسانید .

مدیریت اینستاگرام

چرا مدیریت اینستاگرام در اصفهان با آیتوک

گروه تبلیغاتی آیتوک در ابتدای فعالیت خود در حوزه تبلیغات کار خود را با مدیریت اینستاگرام در اصفهان شروع کرد و سالیان سال در این زمینه تجربه های لازم را کسب کرده است . ما می توانیم صفحات اینستاگرام شما را به چند طریق ، مدیریت کامل آن را انجام دهیم . کلییه مراحل تولید محتوا شامل تولید محتوای متنی ؛ برای آماده سازی مقالات جهت انتشار در پست و استوری و همچنین کپشن ، تولید محتوای ویدیویی ؛ جهت ساخت تیزر تبلیغاتی و یا ساخت ویدیو برای اینستاگرام ، تولید محتوای تصویری ؛ شامل عکاسی صنعتی و آتلیه ای از محصولات برای ارائه بهتر با کیفیت محصولات را گروه تبلیغاتی آیتوک برای شما انجام می دهد .

قیمت مدیریت اینستاگرام در اصفهان

پکیج های متنوعی در زمینه تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام برای شما آماده شده است ، این پکیج ها برای هر کسب و کاری و نوع فعالیت متغییر است ، اگر برای کسب و کار خود نیاز به خدمات مدیریت اینستاگرام در اصفهان دارید با شماره گروه تبلیغاتی آیتوک تماس گرفته تا اطلاعات دقیق تری از این خدمات به شما ارائه شود.

021-28429535