سئو در اصفهان

وقتی برسی صفحه اول گوگل ...

اگه از خدمات سئو در اصفهان یا بهینه سازی سایت گروه تبلیغاتی آیتوک استفاده کنی ، می تونی فروش بالا رو تجربه کنی و از صفحه یک گوگل بودن لذت ببری !

سئو یعنی چی ؟

این ویدیو رو ببین تا کامل متوجه بشی سئو یا بهینه سازی سایت یعنی چی .

سئو یا بهینه سازی سایت

سئو یکی از به روز ترین روش های بازاریابی اینترنتی هست و فروش بالا رو برای شما رقم می زنه ، اما چطوری ؟ وثتی سایت شما بهینه شده باشه (سئو شده باشه ) سایت شما توی نتایج جستوجو گوگل رتبه بالایی به دست میاره ، و مشتریان وقتی به دنبال محصول مرد نشر خودشون هستن و به سایت شما در نتایج اول گوگل برخورد می کنند ، قطعا سایت شمارو برای خرید انتخاب می کنند. پس استفاده از خدمات سئو در اصفهان به شما کمک میکنه بتونید از بازاریابی اینترنتی به شدت قوی بهره مند بشید.

مراحل شروع خدمات سئو در اصفهان (بهینه سازی سایت)

وبسایت

در مرحله اول باید یک وب سایت خوب و با کیفیت داشته باشید ، در عیر اینصورت می تونید از خدمات طراحی سایت ما استفاده کنید

ثبت قرارداد سئو

در این مرحله قرارداد سئو آماده و تنظیم میشه ، قرارداد سئو به صورت کتبی هست ، مدت زمان قرارداد 3 ماه و قابل تمدید می باشد .

آنالیز کامل سایت

در مرحله سوم ما سایت شمارو به صورت کامل و با جزئیات بررسی میکنیم تا در صورت داشتن عیب ، در این مرحله عیوب سایت بر طرف بشه

شروع فعالیت سئو

اینجا مرحله آخره ، جایی که سئو سایت شما شروع میشه ، این مرحله شامل فعالیت های تکنیکالی بر روی سایت شماست

چرا سئو گروه تبلیغاتی آیتوک ؟

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوای مورد نیاز برای سئو سایت به صورت اختصاصی و توسط تیم تولید محتوای گروه تبلیغاتی آیتوک انجام میشه .

سئو ارگانیک

تمامی مراحل انجام سئو در گروه تبلیغاتی آیتوک به صورت ارگانیک و طبیعی انجام میشه تا سایت با کیفیتی در مرور زمان داشته باشید

لینک سازی مستمر

لینک سازی مستمر و هدفمند در سایت های با کیفیت و دارای رتبه های بالا جهت بهبود روند سئو

انجام تبلیغات و رپورتاژ

در صورت نیاز به رپورتاژ آگهی ، تمامی موارد شامل تولید محتوا ، خرید رپورتاژ و انتشار رپروتاژ توسط تیم ما انجام میشه

استفاده از سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یعنی فعالیت سئو طبق قوانین گوگل ، که این مورد به صورت کتبی در قرارداد سئو ذکر خواهد شد

ارائه گزارش ماهانه

بعد از هر ماه کاری ، گزارش کامل فعالیت سئو به صورت حضوری و یا تماس تصویری به شما ارائه می شود

سایت شرکت آرمان بذر سپاهان

مدت زمان : 3 سال

نوع پکیج : نقره ای

نمودار فعالیت یک سال اخیر سایت ، بیش از 4.25 میلیون دیده شدن در گوگل و بیش از 168 هزار بار کلیک و ورود به سایت توسط کاربران

سایت دکتر راحله روح اله نژاد

مدت زمان : 14 ماه

نوع پکیج : طلائی

نمودار فعالیت یک سال اخیر سایت ، بیش از 1.27 میلیون بار دیده شدن در گوگل و بیش از 103 هزار بار کلیک و ورود به سایت توسط کاربران

سایت کاپیتان آنلاین

مدت زمان : 1 سال

نوع پکیج : نقره ای

نمودار فعالیت یک سال اخیر سایت ، بیش از 1.26 میلیون بار دیده شدن در گوگل و بیش از 77 هزار بار کلیک و ورود به سایت توسط کاربران

همین حالا شروع کن

برای لینک یک گوگل شدن فقط یک تماس فاصله دارید .

معرفی پکیج های سئو سایت

آخرین به روز رسانی اردیبهشت ماه 1403

پکیج برنزی سئو

مناسب برای کسب و کار های کوچک
  • فعالیت بر روی 5 کلمه کلیدی
  • تولید و قرار گیری محتوای سئو
  • لینک سازی
  • سئو تکنیکال کلاه سفید
  • امنیت سایت
6/900/000 تومان ( ماهیانه)

پکیج نقره ای سئو

مناسب برای اکثر کسب و کار ها
  • فعالیت نامحدود کلمات کلیدی ماهیانه
  • تولید و قرار گیری محتوای سئو
  • لینک سازی
  • سئو تکنیکال کلاه سفید
  • مدیریت رایگان رپورتاژ آگهی
  • امنیت سایت
8/900/000 تومان ( ماهیانه)
پکیج پیشنهادی

پکیج طلائی سئو

مناسب برای کسب و کار های بزرگ(شرکت های تجاری)
  • فعالیت نامحدود کلمات کلیدی ماهیانه
  • تولید و قرار گیری محتوای سئو
  • لینک سازی
  • سئو تکنیکال کلاه سفید
  • مدیریت رایگان رپورتاژ آگهی
  • مدیریت رایگان گوگل ادز
  • امنیت سایت
10/900/000 تومان ( ماهیانه)
WordPress Tables Plugin

مشاوره و ثبت سفارش

جهت دریافت مشاوره بیشتر و ثبت سفارش مهندسی سئو تماس بگیرید.

سوالات متداول خدمات سئو در اصفهان

خدمات مهندسی سئو چقدر زمان می برد ؟

به طور میانگین بین 3 تا 6 ماه زمان برای رسیدن به رتبه های بالا گوگل در کلمات کلیدی با سختی متوسط نیاز است

بعد از رسیدن به رتبه های برتر مهندسی سئو تمام می شود ؟

 خیر ! بعد از تلاش برای رسیدن به صفحات برتر باید فعالیت سئو روی سایت ادامه داشته باشد تا سایت شما رتبه های خود را همچنان حفظ کند و بتواند هر روز رتبه های جدیدی را در گوگل بدست آورد

هزینه مهندسی سئو به صورت ماهانه است ؟

 بله ، هزینه های سئو به صورت ماهانه محاسبه می گردد

آیا می شود به جای سئو تبلیغات گوگل ادز انجام دهیم ؟

تبلیغات گوگل ادز باعث می شود تا سایت شما با پرداخت هزینه و در مدت زمان مشخص( تا زمانی که حساب شما موجودی داشته باشد) در صفحات برتر گوگل نمایش داده شود اما بعد از آن سایت شما به رتبه قبلی خود بر می گردد . به طور کلی سئو یک سرمایه گزاری بسیار سود ده اما طولانی مدت است ، برای اینکه سایت شما همیشه در بالاترین جایگاه قرار داشته باشد .

در خدمات مهندسی سئو مدیریت سایت هم انجام می شود ؟

 بله در خدمات مهندسی سئو کلیه قسمت های سایت به طور روزانه مدیریت می شود ، همچنین امنیت کامل سایت در مدت زمان دریافت خدمات مهندسی سئو با گروه تبلیغاتی آیتوک می باشد .

آیا می شود با مهندسی سئو ارگانیک سایت زودتر به رتبه های برتر برسد ؟

بله ! با انجام تبلیغات هدفمند و تبلیغات کلیکی برای سایت ، سایت شما می تواند در مدت زمان کمتری به نتیجه برسد ، البته مدیریت این تبلیغات بسیار مهم است ، زیرا اگر گوگل تشخیص دهد که سایت شما به صورتی غیر از رشد ارگانیک در حال دیده شدن است ، محدودیت هایی را بر روی سایت شما اعمال می کند .

نظرات برخی از مشتریان گروه تبلیغاتی آیتوک

مهندسی سئو چیست ؟!

جواب این سوال بسیار روشن است ، زیرا با مهندسی سئو آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری !! خب بزارید با یک مثل ساده شروع کنیم ، فرض کنید شما در اینترنت به دنبال خرید لباس زمستانه هستید ، و این عبارت یعنی «خرید لباس زمستانه» را سرچ می کنید ، گوگل به شما بیش از هزاران سایت و ده ها صفحه جستوجو را نشان می دهد ، شما همه آن هزار سایت رو باز نمی کنید و فقط چند سایت محدود که در صفحه اول و یا دوم باشند را باز می کنید . این یعنی شانس دیده شدن سایت هایی که در صفحه اول و دوم گوگل هستند بسیار بسیار بیشتر از سایت های صفحات بعدی می باشد . مهندسی سئو دقیقا همین است ! یکی از خدمات گروه تبلیغاتی آیتوک در اصفهان ، مهندسی سئو در اصفهان است که در اینجا مفصل به آن می پردازیم.

مهندسی سئو و یا بهینه سازی سایت و یا خدمات سئو همگی سلسله فعالیت هایی است که روی سایت شما انجام میشه تا سایت شما در کلمات کلیدی مد نظر رتبه بهتری در گوگل پیدا کند و همین فعالیت ها باعث رشد وبسایت شما و در نتیجه فروش بیشتر شما می شود . گروه تبلیغاتی آیتوک خدمات مهندسی سئو در اصفهان و همینطور استان های دیگر را انجام می دهد.

سئو چیست و چه کاربردی دارد
سئو چیست و چه کاربردی دارد

بررسی دقیق تر خدمات مهندسی سئو

بیش از ۲۰ سال از شروع کار موتورهای جستجوگر می گذرد و در حال حاضر این موتور ها بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل داده اند. جالب است بدانید که در ابتدا نتایجی که در موتورهای جستجوگر نمایش داده می‌شد به ترتیب حروف الفبا مرتب می شد.

در آن زمان سایت هایی مثل یاهو که جز نخستین موتور های جستوجوگر بود ، با این الگوریتم کار می کردند. می توان ادعا کرد که همزمان با آغاز کار موتورهای جستجوگر، مهندسی سئو نیز توسط افراد متخصص شکل گرفت. این افراد با یادگیری الگوریتم ها سعی می کردند که در بهترین جایگاه در نتایج جستجو قرار بگیرند.

  • سئو کلاه سفید یا White Hat

در بالا راجع به الگوریتم های موتورهای جستجوگر صحبت کردیم. در صورتی که از روش ها و ترفندهایی که کاملاً مطابق با الگوریتم های موجود هستند استفاده کنیم، سئو کلاه سفید را رعایت کرده‌ایم. در سئو کلاه سفید به هیچ عنوان فریب و یا گول زدن موتورهای جستجوگر انجام نمی شود.

اقداماتی که در این روش انجام می شود اهداف بلند مدت دارند و می توانند یک سایت قدرتمند را برای شما به وجود آورند. خدمات مهندسی سئو در اصفهان آیتوک با هدف اجرای روش های اصولی برای نتیجه گیری قطعی در سئو انجام می شود که این امر می تواند خیال شما را راحت کند !

  • سئو کلاه سیاه یا Black Hat

سئو کلاه سیاه دقیقاً در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این روش قصد ما فریب و گول زدن موتورهای جستجوگر می‌باشد. در سئو کلاه سیاه، ما به دنبال رعایت کردن الگوریتم‌های موتورهای جستجوگر و قوانین آنها نمی باشیم.

اگرچه که مهندسی سئو در هر دو روش یک هدف را دنبال می کند، اما روش کار کاملاً متفاوت است. ما در خدمات مهندسی سئو در اصفهان آیتوک به هیچ عنوان این فعالیت را توصیه نمی کنیم ، زیرا ممکن است آسیب جدی به سایت شما وارد و کسب و کار شما را دچار بحران بکند.

seo esfahan

چرا خدمات مهندسی سئو در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک ؟!

فرض کنید شما دارنده یک سایت فروشگاهی یا خدماتی هستید (اگر قصد طراحی وبسایت دارید اینجا را کلیک کنید ) یکی از دغدغه های اصلی شما فروش محصول است . فروش محصول باعث رونق کسب و کار و همچنین باعث افزایش تولید و کمک به اقتصاد کشور نیز می شود . اما این امر چگونه محقق می شود ؟! آیا داشتن یک مغازه حضوری کافی است ؟! آیا فروش از طریق شبکه های اجتماعی کافی است ؟! همه این فعالیت ها وقتی موثر هستند که وبسایت شما تکمیل ، محصولات در آن بارگذاری و فعالیت روی سئو آن نیز انجام شود ، زیرا وبسایت شما می تواند مرجع کاملی از تصاویر و اطلاعات محصولات شما باشد ، تا با یک کلیک به همه چیز دسترسی داشته باشید ، خدمات مهندسی سئو باید روی آن انجام شود تا سایت شما در سرچ گوگل رتبه بالاتری داشته باشد و همگان با محصولات شما آشنا و از شما خرید کنند . حالا که باز هم راجع به اهمیت خدمات سئو صحبت کردیم در اینجا به این نکته می پردازیم که چرا باید خدمات مهندسی سئو در اصفهان آیتوک را انتخاب کنیم ؟!

ما در زمینه خدمات مهندسی سئو رزومه بسیار قدرتمند و خوبی داریم که می توانید در اینجا به صورت مفصل بررسی یکی از آنها را ببینید . برای استفاده از خدمات مهندسی سئو به دو پارامتر مهم باید توجه کنید ، اول تجربه و نمونه کار گروهی که قصد فعالیت سئو روی وبسایت شما را دارد و دوم هزینه های مهندسی سئو که گروه تبلیغاتی آیتوک مناسب ترین هزینه را برای خدمات مهندسی سئو در اصفهان ارائه می دهد.

قیمت خدمات سئو در اصفهان

معمولا خدمات سئو به دو صورت ؛ قیمت کلمه ای و یا سئو کلی وبسیات ارائه می شود . خدمات تک کلمه ای به این معنی است که پس از یک مدت مشخص فعالیت روی وبسایت شما انجام می شود و در کلمه کلیدی مد نظر سایت شما رتبه عالی در سرچ گوگل بدست می آورد و سئو کلی نیز به این صورت می باشد که فعالیت روی تعداد بیشتری از کلمات کلیدی انجام می شود و محدودیتی برای این امر وجود ندارد و هچنین فعالیت روی سئو گوگل مپ نیز انجام می شود ، به صورتی که سایت شما و اطلاعات مکانی و شماره تماس های شما در سرچ گوگل مپ نیز رتبه خیلی بهتری می گیرد.

هزینه خدمات مهندسی سئو  برای سئو تک کلمه ای به نسبت بالاتر از سئو کلی وبسایت است و پیشنهاد ما برای شما سئو کلی وبسایت می باشد ، زیرا هم قیمت مناسب تری دارد و هم شما به صورت همزمان در کلمات کلیدی زیادی فعالیت می کنید و شانس دیده شدن سایت شما به مراتب بالاتر می رود .

021-28429535