عکاسی صنعتی در اصفهان

نیاز هر کسب و کاری داشتن تصاویرخوب و با کیفیت از محصولات است.

عکاسی صنعتی از محصولات کوچک و بزرگ ، عکاسی تبلیغاتی و چیدمانی از محصولات و کلی دیگه از خدمات عکاسی رو می تونید به آیتوک سفارش بدید.

چرا عکاسی از محصول مهمه ؟

هر چقدر که یک محصول با کیفیت باشه برای اینکه بتونید به مخاطب نشونش بدید باید یک عکس  خوب و با کیفیت از محصولتون داشته باشید تا مخاطب بتونه محصول رو ببینه و بهترین انتخاب رو انجام بده . کیفیت عکاسی در فروش محصول تاثیر مستقیم و خیلی زیادی داره . قطعا برای خودتون پیش اومده که محصولی رو خریدید و وقتی محصول به دستتون رسیده دیدید اون چیزی که در عکس بوده ، نبوده ! یعنی عکس محصول اینقدر جذاب بوده که شما اون محصول رو خرید کردید ولی کیفیت محصول چیز دیگه ای بوده …

همه این ها از اهمیت داشتنیک عکس محصول با کیفیت و خوبه که اگر صاحب کسب و کار هستید باید حتما بهش دقت کنید .

چرا باید سفارش عکاسی صنعتی از محصولاتتون رو به آیتوک بسپارید؟

ما در گروه تبلیغاتی آیتوک علاوه بر داشتن تمام امکانات عکاسی صنعتی ، می تونیم تصاویر محصولات شمارو هم داخل استدیو اختصاصی آیتوک بگیریم و هم میتونیم برای ثبت تصاویر به همراه تجهیزات به محل کسب و کار شما بیایم و اونجا عکاسی رو انجام بدیم . بعضی از محصولات یا ارزش ریالی خیلی بالایی دارند و یا انتقال اونها به مکانی برای عکاسی خیلی سخت و با هزینه هست ، به همین دلیل حضور تیم عکاسی در محل شما میتونه یک مزیت عالی برای شما به حساب بیاد .

قیمت شاید مهمترین دغدغه امروز هر کسب و کاری باشه ، به دلیل زیاد بودن محصولات قیمت بر اساس هر عکس شاید قیمت بالایی برای شما داشته باشه به همین منظور ما برای خدمات عکاسی تبلیغتی و عکاسی صنعتی قیمت هارو بر اساس تعداد عکس های گرفته و تحویل داده شده ارائه میدیم که همین موشوع میتونه خیال شمارو از بابات قیمت تمام شده راحت کنه .

چرا باید عکاسی صنعتی از محصولاتم رو به آیتوک سفارش بدم ؟

استدیو اختصاصی آیتوک

گروه تبلیغاتی آیتوک از استدیو مجهز و به روز جهت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برخوردار است که هیمن موضوع سبب افزایش کیفیت عکس های خواهد شد

تجهیزات به روز و کامل عکاسی

تجهیزات به روز و کامل مثل : دوربین و لنز مخصوص عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی ، تجهیزات نوری کامل ، پرده کرومامی و ... در آیتوک موجود است

امکان عکاسی در محل

یکی از مزیت های خدمات عکاسی صنعتی گروه تبلیغاتی آیتوک امکان عکاسی در محل کسب و کار می باشد.

ادیت و ویرایش کامل تصاویر

تمامی تصاویر توسط تیم ادیت عکس گروه تبلیغاتی ویرایش و سپس تحویل داده خواهد شد .

ارائه فایل خام و فایل نهایی

ما در گروه تبلیغاتی آیتوک علاوه بر تحویل فایل اصلی عکس ها ، فایل خام تصاویر را رو هم در اختیار شما قرار میدیم.

تحویل به موقع

زمان تحویل عکاسی صنعتی به صورت کتبی در قرارداد ذکر خواهد شد و در صورت تاخیر ضرر و زیان پرداخت خواهد شد .

نمونه عکاسی تبلیغاتی گروه تبلیغاتی آیتوک

همین حالا شروع کن

جهت ثبت سفارش عکاسی تبلیغاتی / صنعتی همین حالا تماس بگیرید

عکاسی صنعتی در اصفهان

بررسی خدمات عکاسی صنعتی و عکاسی صنعتی در اصفهان

برای ارائه هر چه بهتر یک محصول نیاز است که تصاویری از محصولات گرفته و پخش شود ، مشتریان ما قرار است تصاویری که از محصول تهیه می شود را مشاهده کنند . هدف از این تصاویر جذب مشتریان جدید برای کسب و کار ما می باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که به صورت کلی تهیه فایل های تصویری و ویدیویی برای معرفی کسب و کار بسیار دشوار و نیازمند افراد متخصص می باشد. در صورتی که تصاویر ما به اندازه کافی جذاب نباشند، نمی توانند رضایت مخاطبان را جلب کنند یا به افزایش مشتری کمک کنند. عکاسی صنعتی یعنی تصویر برداری حرفه ای و طبق اصول حرفه ای عکاسی و مارکتینگ از محصولات برای ارائه هر چه بهتر آن محصول . گروه تبلیغاتی آیتوک در زمینه عکاسی صنعتی در اصفهان فعالیت می کند که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم .

همانطور که از نام عکاسی صنعتی مشخص است، یک دسته بندی از رشته عکاسی می باشد. هدف از انجام عکاسی صنعتی تبلیغ جذاب و کامل از محصولات و یا سرویس های ما می باشد. ما می‌توانیم از محل کار خود و یا از محصولات خودمان این تصاویر را تهیه کنیم. عکاسی تبلیغاتی نیز شباهت زیادی با عکاسی صنعتی دارد. برای همین در این بخش هر دو را با هم معرفی کردیم.

در عکاسی صنعتی تمام تلاش ما برای این است که تصویری با کیفیت بالا را از محصولات و خدمات خودمان تولید کنیم که تا جای ممکن مشخصات آن کالا یا سرویس را نمایش دهد. ولی عکاسی تبلیغاتی تصاویر خلاقانه و همچنین هنرمندازه از محصول است که بعضا جنبه تبلیغاتی و همچنین بیان نحوه کار آن محصول را دارد .

عکاسی صنعتی در اصفهان

اهمیت اجزاء در عکاسی صنعتی چقدر است؟

هدف از تولید تصاویر در عکاسی صنعتی، نشان دادن تمامی جزئیات محصولات و خدمات از زوایای مختلف می باشد. برای گرفتن این تصاویر قطعاً نیاز به یک استودیو عکاسی و فردی با امکانات کامل می باشد. در صورتی که یک فرد یا تیم حرفه‌ای این کار را انجام ندهند محصول با کیفیتی به دست مشتری نمی رسد.

بعضی از افراد حرفه‌ای تلاش می‌کنند که عکاسی خود را با دکورهای مرتبط ترکیب کنند و همچنین ما در گروه تبلیغاتی آیتوک خدمات عکاسی صنعتی در اصفهان را به این گونه عرضه می کنیم. این کار باعث می شود که تصاویر تولید شده متفاوت از تصاویر ساده از کالا یا خدمات ما باشند و در نتیجه جذابیت تصاویر تولید شده بیشتر می شود و مخاطب از دیدن آن لذت می برد. ارائه یک تصویر با کیفیت و همچنین با رعایت تمام نکات فنی و حرفه ای و برندینگ باید توسط افراد متخصص این حوزه انجام گیرد. اما عکاسی صنعتی به جز موارد گفته شده مزیت های دیگری نیز دارد از جمله ؛

برند شما را به دیگران معرفی می کند.
شما را به افراد جدید معرفی می‌کند و مشتریان را افزایش می دهد.
کیفیت کار شما نسبت به رقبا بالاتر می رود.
به مرور زمان باعث افزایش شهرت شما می شود.
در ذهن مشتریان به عنوان یک شرکت خلاق شناخته می شوید.
مجموعه شما به عنوان یک شرکت حرفه ای با تصاویر با کیفیت و تخصصی مطرح می شود.
با عکاسی صنعتی می توانید کنترل بازار رقابتی خود را به دست بگیرید.

عکاسی صنعتی در اصفهان

11 ایده برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات محصولات ما می باشد و می‌تواند تصویر جذابی را در ذهن مخاطبان به جای بگذارد. پیش نیاز به وجود آمدن این تصاویر وجود یک تیم متخصص و خلاق است که تمامی فعالیت های خودش را با استراتژی و سلیقه انجام می دهد. یکی از مهمترین مسائلی که می تواند باعث پیشرفت عکاسی صنعتی شود، گرفتن نظرات کاربران درباره تصاویر تولید شده می باشد.

طبق تحقیقات انجام شده کسانی که نظرات و ایده های مخاطبان خود را بررسی می‌کنند، می توانند کیفیت کار بهتری را ارائه دهند. در آخر می توانند از خلاقیت خودشان استفاده کنند و آن را با کاربران خود هماهنگ کنند. اما در اینجا به شما چند ایده و آموزش کاربردی برای عکاسی صنعتی در اصفهان آماده کرده ایم

  • از نورپردازی حرفه‌ای و به اندازه استفاده کنید.
  • تصویر را به شکلی تولید کنید که تا جای ممکن نیاز به ویرایش نداشته باشد.
  • عکس های موفق حوزه کاری خودتان را نگاه کنید و سعی کنید از آنها الگو بگیرید. (Pinterest می تواند محل خوبی برای ایده گرفتن و ایده پردازی باشد)
  • از الگوی یک سوم در عکاسی های خود استفاده کنید.
  • برای عکاسی از وسایلی که دم دست دارید استفاده کنید.
  • تصاویر زیادی را تولید کرده تا بهترین آن را انتخاب کنید.
  • تصاویری تولید کنید که قابلیت اضافه شدن به فروشگاه اینترنتی یا سایت را داشته باشند.(شما می توانید از خدمات طراحی سایت در اصفهان و همچنین مهندسی سئو در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک نیز برای استفاده کنید)
  • برای محصولات خودتان ترجیحا پس زمینه سفید قرار دهید.
  • سعی کنید که تا جای ممکن جزئیات محصول را در تصویر نمایش دهید.
  • اگر محصولی دارای چند رنگ یا دسته بندی می باشد، همه آنها را نمایش دهید.
  • نوع دوربین و همچنین لنز مورد استفاده در تصویر خروجی بسیار تاثیر گذار است.


خدمات عکاسی صنعتی در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک


اگر شما هم برای پیشرفت پیج اینستاگرام خود نیاز به عکاسی دارید باید بدانید این موضوع کمی فرق دارد. اینستاگرام بستری است که شما در آن نیاز به معرفی محصول و خدمات خود دارید. در واقع قرار نیست عکس محصولات شما روی یک بیلبورد بزرگ چاپ شود و یا در تبلیغات تلوزیونی پخش شود که نگران جزییات بسیار ریز باشید.

در اینستاگرام تنها کافی است تا یک عکس با چیدمان ساده از محصولات خود را تهیه کنید تا محصول شما برای کاربر ملموس شود. به طور مثال اگر قصد عکس گرفتن از یک عسل را دارید اگر در حال و هوای میز صبحانه این عکس گرفته شود تاثیر به مراتب بیشتری روی مخاطب دارد. یا صرفا اگر قصد معرفی بسته بندی محصولات خود را دارید روی یک بک گراند ساده سفید یا رنگی هم که عکس خود را تهیه کنید کافی است. خوب است بدانید یکی از خدمات مدیریت اینستاگرام در اصفهان است که ما در این زمینه پکیج های متنوعی همراه با قیمت را در برای شم رائه داده ایم . در خدمات مدیریت اینستاگرام ، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات شما در استدیو آیتوک با تمام امکانات و تجهیزات روز تصویر برداری انجام می شود. همچنین عکس های گرفته شده در استدیو آیتوک بعد از اتمام پروسه تصویر برداری و ویرایش به قسمت طراحی می روند و در آنجا برای قرار گیری در قالب اختصاصی پیج اینستاگرام شما آماده می شوند . داشتن یک تصویر خوب و با کیفیت و همچنین ارائه حس در تصاویر کار بسیار پیچیده ای است . حس و حال باعث می شود که تصاویر به قول معروف به صدا در بیایند و با ما گفتگو کنند !

اگر محصول ما تصویری داشته باشد که مخاطب با دیدن آن حس و حال خوبی را دریافت کند قطعا می تواند باعث افزایش فروش آن محصول شود و این برای یک کسب و کار خیلی مهم است و صاحبان کسب و کار ها عمدتا به فکر و تلاش برای افزایش فروش بیشتر محصولات خود هستند .

هزینه عکاسی صنعتی در اصفهان
هزینه عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد ؛

نوع محصول برای عکاسی صنعتی در اصفهان خیلی مهم است : اینکه محصول شما از چه جنسی است و چه ویژگی های ظاهری را دارد . بعضی از محصولات دارای جنس بدنه ای هستند که نور در آن منعکس می شود و انعکاس نور در تصویر برداری و حل مشکل آن کار بسیار پیچیده ای است و همین نکته در قیمت نهایی عکاسی صنعتی بسیار تاثیر گذار است .
ابعاد محصول : یکی از چالش های بزرگ عکاسان این است که بعضا محصولاتی را باید عکاسی کنند که یا بسیار کوچک است (در حد چند سانتی متر ) و یا بعضا بسیار بزرگ هستند که تصویر برداری از این محصولات کار بسیار سخت و زمان بری خواهد بود که ابعاد محصول نیز در فرایند قیمت گذاری خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار است .
تعداد محصول : بعضی از سایت های فروشگاهی هستند که محصولات بسیار زیادی را در لیست محصولات خود دارند و عکاسی از تمام این محصولات هم بسیار زمان براست و همین عامل در قیمت گذاری خدمات عکاسی صنعتی در اصفهان تاثیر گذار می باشد.
عوامل که گفته شد بسیار در تعیین قیمت خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تاثیر گذار است و بهتر است برای دریافت قیمت این خدمات با ما در تماس باشید . اما گفتن این نکته مهم است که گروه تبلیغاتی آیتوک در زمینه مهندسی سئو در اصفهان نیز فعالیت می کند ، ما در خدمات مهندسی سئو و برای بعضی از مشاغل خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را رایگان و بر روی خدمات ارائه شده انجام می دهیم که این برای صاحبان کسب و کار بسیار جذاب بوده است .

09146896804