تیزر تبلیغاتی در اصفهان

بیا تا واست تیزر تبلیغاتی بسازیم !

اگر به دنبال یک تیزر خیلی شیک و رسمی یا یک تیزر جذاب و شاد برای کسب و کارت هستی ، قطعا آیتوک بهترین گزینه است …

انواع تیزر های تبلیغاتی

  • تیزر های تبلیغاتی معرفی کسب و کار 
  • تیزر های تبلیغاتی معرفی کسب و کار 
  • تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی 
  • تیزر های تبلیغاتی مخصوص اینستاگرام
  • تیزر تبلیغاتی معرفی محصول یا خدمات 
  • تیزر های تبلیغاتی انیمیشنی (موشن گرافی در اصفهان)

چرا برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید به آیتوک مراجعه کنید؟!

کیفیت بالا و قیمت مناسب رو شاید همه به عنوان وجه تمایز نسبت به رقبا بیان کنند .

تخصص ما در گروه تبلیغاتی آیتوک ساخت تیزر تبلیغتی مناسب برای ارائه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام و … است . تیزر تبلیغاتی که باید در این فضا ها بارگذاری شود باید چند خصوصیت قابل توجه داشته باشند . مهمترین خصوصیت این تیزر ها باید بیان مطلب در زمان کم باشد ، مخاطبینی که در این فضا ها حضور دارند عموما حوصله وقت گذاشتن برای یک محتوای طولانی را ندارند و در صورت طولانی بودن محتوا ممکن است آن را رد کنند و به سراغ محتوای بعدی بروند . یکی دیگر از خصوصیات مخاطبین  این است که با توجه به تماشای روزانه هزاران کلیپ و محتوای متفاوت ، مخاطبین از چالش ها و ترند های روز در این فضا ها با خبر هستند و این برای ساخت تیزر می تواند هم خوب باشد هم بد ! اگر ما بتوانیم با بهره گیری از همین چالش ها و ترند های روز ، تیزر تبلیغاتی خود را آماده کنیم ممکن است تعداد زیادی از مخاطبین از محتوای تولید شده استقبال کنند و محتوا و تیزر ما را ببینید . اما نکته مهم اینجاست که بعضی از مخاطبین دوست ندارند چالش ها و ترند های روز را به صورت تکراری از صفحات گوناگون تماشا کنند و به دنبال محتوای تازه و جدید هستند . 

این توضیحات برای بیان این موضوع بود که : ما در گروه تبلیغاتی آیتوک با استفاده از همین 2 طرز تفکر برای شما تیزر تبلیغاتی را آماده و تولید می کنیم تا بتوانید بهترین بازخورد را از تیزر خود داشته باشید.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

1- جلسه مشاوره و طرح ایده

اولین قدم برگذاری جلسه مشاوره و طرح ایده برای ساخت تیزر می باشد که در این جلسه به ابعاد مختلف و نظر کارفرما جهت ساخت تیزر توجه می شود.

2- ایده پردازی و نوشتن سناریو تیزر

ایده مطرح شده به صورت اجرایی در خواهد آمد و سناریو کامل ساخت تیزر تهیه و تدوین خواهد شد .

3- فیلم برداری تیزر

مرحله مهم ساخت تیزر مرحله فیلم برداری می باشد این مرحله با استفاده از کلیه تجهیزات انجام می شود.

4- تدوین و آماده سازی

بعد از آماده سازی فیلم ها جهت ساخت تیزر ، تمامی فایل ها به قسمت تدوین تحویل و پروژه بعد از تدوین آماده تحویل می شود.

چرا باید تیزر تبلیغاتی را به آیتوک سفارش دهید؟!

استفاده از کارگردان هنری

در خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی تمامی مراحل توسط کارگردان هنری مدیریت و یش می رود.

تجهیزات کامل تصویر برداری

در گروه تبلیغاتی آیتوک از بهترین تجهیزات تصویر برداری شامل دوربین های حرفه ای استفاده می شود.

تجهیزات کامل صدا برداری

ما در گروه تبلیغاتی آیتوک از بهترین تجهیزات صدا برداری برند رود استفاده می کنیم .

تجهیزات کامل نور پردازی

در صورت نیاز به نور پردازی از تجهیزات با کیفت نور پردازی استفاده خواهد شد .

تیم تدوین حرفه ای

ما در گروه تبلیغای آیتوک از تدوین گران با تجربه و با مهارت بالا استفاده می کنیم تا کیفیت خروجی ها بالاترین حد خود باشد .

تحویل به موقع

زمان تحویل تیزر تبلیغتی به صورت کتبی در قرارداد ذکر خواهد شد و در صورت تاخیر ضرر و زیان پرداخت خواهد شد .

نمونه تیزر های تبلیغاتی ساخته شده

همین حالا شروع کن

جهت سفارش تیزر تبلیغاتی همین حالا تماس بگیرید

قیمت سفارش تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی اسلاید شو

به صورت تدوین عکس
  • عکاسی صنعتی و یا تبلیغاتی از محصولات
  • تدوین با کیفیت اسلاید شو
  • قرار گیری موزیک مناسب بر روی تیزر
  • تحویل به موقع پروژه
180/000 هزار تومان ( به صورت ثانیه ای )

تیزر تبلیغاتی

به صورت ویدیویی با تمام امکانات
  • ایده پردازی و سناریو نویسی
  • به همراه کارگردان هنری
  • فیلم برداری با تمام امکانات
  • استفاده از گوینده در صورت نیاز
  • تحویل به موقع پروژه
250/000 هزار تومان ( به صورت ثانیه ای )

تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

ساخت موشن گرافی یا انیمیشن
  • سناریو نویسی و ایده پردازی
  • طراحی اختصاصی کارکتر
  • انتخاب صدای گوینده
  • به همراه کارگردان موشن گرافیک
  • تحویل به موقع پروژه
250/000 هزار تومان ( به صورت ثانیه ای )

سفارش تیزر تبلیغاتی

جهت سفارش تیزر تبلیغاتی همین حالا تماس بگیرید

 تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تیزر تبلیغاتی چیست ؟ (خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان)

در سال ۲۰۲۱ با گسترش دنیای ارتباطات، تبلیغات اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین نوع تبلیغات با گذشته تفاوت بسیار زیادی دارد و روز به روز در حال پیشرفت و افزایش جذابیت می باشد. یک کسب و کار اگر بخواهد در بازار باقی بماند، باید محصولات و خدمات خودش را تبلیغ کند. استفاده از تیزر تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین راهها برای معرفی خدمات و محصولات ما باشد. گروه تبلیغاتی آیتوک در زمینه خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان فعالیت می کند و می توانید با خواندن این مطلب هم اطلاعات بسیار مفیدی از تیزر تبلیغاتی کسب کنید و هم نمونه های تیزر تبلیغاتی های ساخته شده توسط گروه تبلیغاتی آیتوک را در ادامه مشاهده کنید .

طبق تحقیقات انجام شده، کاربران تبلیغاتی که به صورت تصویری باشد را بیشتر از تبلیغات متنی دوست دارند. این تبلیغات وقتی موثر تر می شود که توسط یک تیم حرفه ای تولید شده باشد. پس نتیجه میگیریم که تیزر تبلیغاتی اگر به صورت حرفه‌ای تولید شده باشد، می تواند تاثیر زیادی را روی مخاطبان ما بگذارد.

نمونه تیزر تبلیغاتی های شرکت تبلیغاتی آیتوک

در این قسمت نمونه هایی از تیزر های تبلیغاتی ساخته شده توسط گره تبلیغاتی آیتوک را برای شما قرار داده ایم ، این تیزر های به ترتیب به سفارش ؛ دکتر بیژن موحدیان فوق تخصص جراحی فک و صورت در اصفهان – شرکت ایلیا دنتال نمایندگی ایمپلنت جیاس ایتالیا در ایران-دکتر بهناز برکتین ، فوق تخصص درمان ریشه – شرکت آیبک طب پارس نمایندگی لنز و فریم های عینک روز دنیا

تیزر تبلیغاتی به ویدیوی گفته می شود که برند یا محصول مارا به تصویر بکشد و با استفاده از تکنیک های روز فیلم برداری و تصویر برداری باعث برند سازی و همچنین فروش بیشتر محصولات و خدمات ما شود. همچنین میتوانیم از تیزر تبلیغاتی به عنوان یک پست کوتاه در شبکه های اجتماعی استفاده کنیم و با ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب خود، او را مشتاق به استفاده از خدماتمان کنیم.

انواع تیزر تبلیغاتی

  • تیزر تبلیغاتی واقعی یا رئال

در این نوع از تیزر تبلیغاتی بازیگران انسانی فعالیت دارند و از هیچ چیز مصنوعی در کلیپ استفاده نمی شود. همچنین در صورتی که قصد معرفی یک محصول را داشته باشیم، خود واقعی آن را به کاربران نمایش می دهیم. یکی دیگر از مواردی که باید در تیزر تبلیغاتی واقعی استفاده کنیم، طبیعی بودن محیط فیلمبرداری می باشد. این در حالی است که تولید کنندگان تیزر سعی دارند با ایجاد حس خوب پیام مورد نظر را به مخاطب القا کنند. یکی از معروف ترین تیزر های تبلیغات رئال، تبلیغاتی هستند که در تلویزیون نمایش داده می شوند. در این تبلیغات یک یا چند نفر شروع به صحبت می کند و سعی دارند که محصولات خودشان را به شکلی جذاب معرفی کنند. شما می توانید تیزر تبلیغاتی واقعی یا رئال را از خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک سفارش دهید.

برای مثال معمولاً تبلیغاتی که یک محصول غذایی را نشان می دهند، در محیط آشپزخانه یا در میز ناهار خوری فیلمبرداری می شوند. در این نوع از فیلمبرداری هدف نمایش محصول و ایجاد حس رضایتمندی در کاربران است.

  • تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

این نوع از تیزر تبلیغاتی به کمک نرم افزار های گرافیکی ساخته می شود. در این نوع از تبلیغات شخصیت های به کار برده شده واقعی نیستند و در یک محیط ساخته شده به صورت مصنوعی فعالیت می کنند. بهترین موارد استفاده برای تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی، استفاده از آن برای تبلیغ محصولات مورد استفاده توسط کوددکان می‌باشد. برای مثال می توانید با استفاده از خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک، محصولات یک مغازه اسباب فروشی را تبلیغ کنیم.

  • تیزر تبلیغاتی واقعی و انیمیشنی

این نوع از تیزر تبلیغاتی ترکیبی از دو مورد قبلی می باشد که درباره آنها توضیح دادیم. ممکن است که بخواهیم چند بازیگر واقعی را در یک محیط ساختگی به کار ببریم. در مثالی دیگر ممکن است از یک محیط واقعی فیلمبرداری کنیم و چند شخصیت کارتونی را به آن اضافه کنیم. خیلی از تبلیغات تلویزیونی که برای معرفی محصولات خوراکی استفاده می شود از این نوع تیزر تبلیغاتی استفاده می کنند.

خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک

همانطور که گفته شد تیزر تبلیغاتی به برند سازی و رشد یک کسب و کار کمک بسیار زیادی می کند و شما می توانید با تیزر تبلیغاتی آنچه را که قصد بیانش را دارد به راحتی و به روش ویدیویی به مخاطب خود القا کنید . اما تیزر های تبلیغاتی و همچنین خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک ستفاده های دیگری نیز دارد از جمله :

  • برای اینکه محصول و یا خدمات خود را معرفی کنیم.
  • برند خود را به صورت جذاب نمایش دهیم.
  • بین بخش های مختلف فیلم های آموزشی خود از آن استفاده کنیم.
  • قبل از شروع سمینارها می‌توانیم تیزر تبلیغاتی را پخش کنیم.
  • برای معرفی خود یا خدمات مان در شبکه های اجتماعی.

یکی از مکان هایی که تیزر تبیغاتی در آن بسیار زیاد می شود ، نمایشگاه ها هستند . شما برای شرکت در یک نمایشگاه داخلی یا بین المللی و با هدف معرفی کسب و کار خود علاوه بر اخذ جایگاه یا غرفه و همچنین دکوراسیون شیک غرفه خود نیازمند عوامل تبلیغی دیگری نیز هستید تا به طور شایسته در ذهن مخاطب قرار بگیرید و مخاطبان همیشه شمارا در خاطر داشته باشند . استفاده از تیزر تبلیغاتی می تواند محصولات یا خدمات شمارا به راحتی و به زیباترین شکل ممکن برای مخاطب ها به نمایش قرار دهد . تیزر های تبلیغاتی در نمایشگاه ها معمولا در تلویزیون های بزرگ غرفه ها نمایش در می آید و در بعضی از نمایشگاه به جز سالن غرفه سالنی جهت کنفرانس نیز در نظر گرفته می شود که اگر برای حضور در آن مکان نیز از تیزر های تبلیغاتی استفاده کنید خیلی به برندسازی کسب و کار شما کمک می کند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان توسط گروه تبلیغاتی آیتوک

ساختن یک تیزر تبلیغاتی که بتوانند مخاطبان شما را جذب کند کار آسانی نیست. برای ساختن این تیزر حرفه ای باید از افراد متخصص استفاده کرد. در این قسمت می خواهیم مراحلی را که برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای طی میشود را توضیح دهیم. با مطالعه این موارد متوجه خواهید شد که ساخت این تیزر ها  نیازمند وقت گذاشتن و استفاده از ابزارهای حرفه ای و گرافیکی می باشد. پس نباید انتظار داشته باشیم خدمات این چنینی را با قیمت پایین دریافت کنیم.

  • کارشناسی و آماده سازی استراتژی برای تولید تیزر تبلیغاتی
  • مطالعه و تحقیق درباره کسب و کار و ساخت یک تیزر تبلیغاتی مرتبط
  • فیلم برداری با تجهیزات کامل مثل دوربین – استابلایزر-هلی شات – کرین و …
  • صدا گذاری – گوینده یا دوبلور – زیر صدا یا صدای پس زمینه و …
  • تدوین تیزر تبلیغاتی و اعمال افکت های مورد نظر

یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه تبلیغاتی در تیزر تبلیغاتی در اصفهان استفاده از به روز ترین تجهیزات فیلم برداری و نور پردازی برای تهییه و تولید یک تیزر با کیفیت می باشد . ما همچنین در زمینه تولید تیزر تبلیغاتی در اصفهان برای تصاویری هوایی از هلی شات یا پهباد تصویر برداری استفاده می کنیم . استفاده از هلی شات یا پهباد تصویر برداری برای مکان هایی که قصد نشان دادن بزرگی و عظمت آن مکان را داشته باشیم بسیار کاربردی است . همچنین بسیاری از صحنه ها یا سکانس های تیزر تبلیغاتی برای اعمال کمترین لرزش دست فیلم بردار توسط این هلی شات ها فیلم برداری می شود ، به این صورت هم در فیلم گرفته شده کمترین مقدار لرزش تصویر (تقریبا صفر) را شاهد هستیم و هم کیفیت تصویر خروجی به مراتب افزایش می یابد . خوب است بدانید گروه تبلیغاتی آیتو در زمینه  طراحی سایت در اصفهان و همچنین مهندسی سئو در اصفهان نیز فعالیت می کند که برای صاحبان کسب و کاری که خدمات طراحی سایت و مهندسی سئو را از ما دریافت نمایند ، خدمات تیزر تبلیغاتی با تخفیف ویژه برای آنان محاسبه می گردد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیزر تبلیغاتی و دریافت قیمت خدمات تیزر تبلیغاتی در اصفهان با شماره های ما در تماس باشید.

 

09146896804