موشن گرافی در اصفهان

جادوی حرکت و موسیقی ... یعنی موشن گرافیک !

با خدمات موشن گرافیک گروه تبلیغاتی آیتوک ، کیفیت واقعی ساخت موشن گرافیک را تجربه کنید و با استفاده از یک موشن گرافیک با کیفیت ، بهترین تبلیغ را برای کسب و کار خودتان انجام دهید.

موشن گرافیک چیه ؟

موشن گرافی به نوعی تیزر تبلیغاتی گفته می شود که در این نوع موشن گرافی هم مانند تیزر تبلیغاتی به تدوین سناریو و کارگردانی جهت ساخت آن نیاز می باشد . موشن گرافی به صورت گرافیکی و انیمیشنی و با استفاده از ساخت کارکتر ها و فضا های گرافیکی انجام می شود . و پس از ساخت تمام کارکتر ها و فضا ها و انیمیت کردن (حرکت دادن آنها) طبق سناریو ، صدای گوینده و یا موسیقی بر روی موشن گرافی قرار می گیرد . 

چرا باید موشن گرافیک بسازیم؟

یکی از جدید ترین و بهترین راه های اثر گذاری بر مخاطب ، تبلیغات با استفاده از موشن گرافی می باشد . در موشن گرافی شما محدودیت هایی که شاید در ساخت تیزر با آن روبرو باشید را نخواهید داشت . در ساخت یک تیزر تبلیغاتی به جز صرف زمان زیاد برای هماهنگی مکان مورد نظر و افراد جهت استفاده در تیزر و … نیاز به اخذ مجوز هایی برای تصویر برداری نیز می باشد ( مثلا ضبط تصاویر هوایی با استفاده از کوادکوپتر نیاز به اخذ مجوز می باشد ) ولی در موشن گرافی به دلیل انیمیشین بودن تمام اجزای به کار رفته در آن نیاز به صرف هزینه های زمانی  نیروی انسانی و همینطور نیاز به اخذ مجوز ها نمی باشد . 

از جهتی دیگر ، بعضی از مواردی که نیاز به معرفی آن و نشان دادن به مخاطبین می باشد فقط از طریق انیمیشن و موشن گرافی قابل بیان می باشد . ( مثلا مراحل ساخت و تحویل یک دستگاه صنعتی و …)

یکی دیگر از مزیت های موشن گرافی کم هزینه تر بودن نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی و همینطور مراحل آماده سازی سریع تر نسبت به تیزر تبلیغاتی می باشد که این تسریع در زمان و کاهش هزینه تولید می تواند به گزینه ای خوب برای تبلیغ کسب و کار شما بدل شود .

مراحل ساخت موشن گرافیک :

1- عقد قرارداد کتبی

اولین قدم در شروع مراحل ساخت موشن گرافیک عقد قرارداد کتبی می باشد . تمامی قرارداد های گروه های تبلیغاتی آیتوک به صورت رسمی و بر اساس نیاز مخاطب تنظیم می شود

2- نوشتن سناریو

در این مرحله بر اساس جلسه حضوری یا تلفنی ، سناریو اولیه موشن گرافیک تنظیم و برای کارفرما ارسال می شود.

3- ساخت کارکتر و انیمیت

در این مرحله تمام کارکتر های مورد نظر ، فضا های مورد نظر و المان های مورد نظر ساخته خواهد شد و طبق سناریو انیمیت (حرکت دادن) خواهد شد.

4- قرار گیری صدای گوینده

مرحله نهایی و آخر ساخت موشن گرافیک قرار گیری صدا های گوینده ، زیر صدا ، و صدا سازی های مورد نیاز در موشن گرافیک می باشد.

چرا باید از خدمات موشن گرافیک در اصفهان آیتوک استفاده کنید؟

قرارداد کتبی

تمام قرارداد های گروه تبلیغاتی آیتوک به صورت کتبی و به درخواست کارفرما تنظیم شود.

نمونه کار های زیاد

ما در گروه تبلیغاتی آیتوک نمونه کار های زیادی را زمینه موشن گرافیک داریم .

کارکتر های اختصاصی

تمامی کارکتر های ، فضا ها و المان های مد نظر شما به صورت اختصاصی طراحی و ساخته می شود.

گوینده های متنوع

شما می توانید از بین صدا های مختلف گوینده ها به انتخاب خود صدای مد نظر را انتخاب کرده و برای موشن گرافیک برگزینید.

کارگردانی موشن گرافیک

تمامی مراحل ساخت موشن گرافیک توسط کارگردان انیمیشنی پیش می رود و از این رو کیفیت نهایی موشن گرافیک به مراتب افزایش می بابد.

تحویل به موقع

زمان تحویل موشن گرافیک در قرارداد ذکر خواهد و در صورت تاخیر در تحویل ، ضرر و زیان به کارفرما عودت داده خواهد شد .

نمونه موشن گرافیک های ساخته شده

همین حالا شروع کن

جهت سفارش موشن گرافیک همین حالا تماس بگیرید

تعرفه ساخت موشن گرافیک

موشن گرافیک

مناسب برای تمام کسب و کارها
  • سناریو نویسی و باز نویسی
  • طراحی کارکتر اختصاصی
  • انتخاب صدای گوینده
  • کارگردانی موشن گرافیک
  • تحویل سریع و به موقع
250/000 (تومان) قیمت هر ثانیه

سفارش موشن گرافیک

جهت سفارش موشن گرافیک همین حالا تماس بگیرید

موشن گرافی در اصفهان

موشن گرافی یا موشن گرافیک به چه معناست؟

امروزه در دنیای بی کران تبلیغات شیوه های متفاوت و بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد . استفاده از ویدیو یا به عبارتی ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش های تبلیغات است . از سال ۲۰۲۰  و با افزایش چند برابری سرعت اینترنت، استفاده از فایلهای ویدیویی رواج زیادی در کل دنیا پیدا کرده است. تقریبا افراد ، بیشتر تمایل به مشاهده ویدیو دارند تا خواندن یک متن ، دیدن ویدیو مزیت های بسیار زیادی دارد از جمله ؛

ویدیو باعث می شود تا بر روی محتوا بیان شده تمرکز لازم را داشته باشیم

ویدیو می تواند یک محتوای بسیار طولانی متنی را در عرض چند دقیقه به ما تحویل دهد و دیگر نیاز به خواندن متن نداشته باشیم

با ویدیو شما نیاز به نشستن در یک محل و تماشای آن ندارید و می توانید به کار های دیگر خود نیز در حین تماشا یا گوش دادن به ویدیو بپردازید

ویدیو باعث می شود که حس و حالات گوینده محتوا را به خوبی درک کنیم ، حالاتی مثل غم و شادی و خنده که درک آن در متن کمی مشکل است

موشن گرافی یا موشن گرافیک نیز زیر مجموعه ویدیو مارکتینگ به حساب می آید . گروه تبلیغاتی آیتوک در زمینه خدمات موشن گرافی در اصفهان و موشن گرافیک در اصفهان نیز فعالیت می کند که در ادامه مفصل به این موضوع می پردازیم.

 

انواع موشن گرافی یا موشن گرافیک

  • موشن گرافیک های توضیحی : 

در این مدل از موشن گرافیک یک ویدیو از تعداد زیاد انیمیشن ها در فضاهای مختلف برای روایت یک موضوع یا بیان یک داستان با هدف تبلیغ برند یا بیان کردن یک موضوع ساخته می شود . این انیمیشن ها معمولا کارکتر محور هستند و برای بیان نوشته یا صحبت های شخصی یا راوی انیمیشن از ، انیمیشن های متنی نیز استفاده می شود .

  • موشن گرافیک های بازیابی محصول :

این مدل از موشن گرافیک نیز به نوعی جز موشن گرافیک های توضیحی قرار می گیرند با این تفاوت که در مدل بازاریابی علاوه بر بیان یک موضوع و یک داستان که معمولا داستان کسب و کار یا داستان خلق محصول است ، محتوای محصول نیز به صورت کامل یا مختصر نشان داده می شود و حتی انیمیشن بازگشایی محصول نیز در این مدل موشن گرافیک وجود دارد که برای بازاریابی محصول و برندینگ بسیار کاربردی است.

  • موشن گرافیک های آیکون : 

این مدل از موشن گرافیک به آیکون های انیمیشنی گفته می شود که هم برای تولید یک ویدیو موشن گرافیک از آن استفاده می شود و امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و هم برای نمایش بنر و تبلیغات درون سایت ها به کار می رود که گروه تبلیغاتی آیتوک در خدمات طراحی سایت در اصفهان از این مدل موشن گرافیک ها نیز استفاده می کند .

  • لوگو موشن یا موشن گرافیک لوگو :

لوگو موشن ها به انیمیشن های ورود و خروج لوگو می گویند که معمولا در ویدیو های بررسی یا مصاحبه ها یا تیزر های تبلیغاتی در اول و آخر ویدیو از آن استفاده می کنند . لوگو موشن ها به دلیل جذابیت زیبایی که دارا هستند می توانند در فرایند برند سازی شما بسیار تاثیر گذار باشند.

  • اینفوگرافیک : 

به موشن گرافیک هایی که در آن از کارکتر استفاده نشود و فقط جنبه بیان آمار و ارقام یا گزارش یا ارائه یک مقاله به صورت اعداد و متن ، استفاده می شود . اینفوگرافیک ها معمولا و بیشتر برای ارائه ویدیو هایی گزارشی یا آماری استفاده می شود و در آن از انیمیشن های جدول ، چارت ، نمودار و … استفاده می شود . این مدل از موشن گرافیک نیز می تواند هم با گوینده یا دوبلور باشد و هم بدون گوینده باشد .

  • استاپ موشن : 

برای ساخت این نوع از موشن گرافیک از اجسام واقعی و در دسترس، استفاده می کنند . استاپ موشن یک نوع تکنیک فیلمبرداری می باشد که می تواند باعث تولید ویدیو های خلاقانه و جذاب شود. در این تکنیک فیلمبرداری، اجسام با سرعت بسیار کمی جابجا می شوند و به صورت پیوسته از آنها عکس گرفته می شود و در نهایت با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی، تصاویری که گرفته شده را به هم متصل می کنند تا به صورت یک ویدیو استاپ موشن ساخته شود.

 

کاربرد های موشن گرافی در اصفهان

اگر از مدیران کسب و کار های مختلف که تجربه زیادی را دارند درباره ساخت تیزر تبلیغاتی سوال بپرسید، قطعا به هزینه بالای ساخت آن اشاره میکنند. علاوه بر هزینه بالا، ساختن کلیپ به تجهیزات زیادی مثل، دوربین، میکروفون و نور و … نیاز دارد .

برای ساختن انواع کلیپ باید نورپردازی بسیار خوبی را روی پروژه انجام دهیم تا محصول نهایی کیفیت مطلوبی داشته باشد. علاوه بر تمام این موارد ممکن است برای ساخت تیزر به یک مدل یا بازیگر حرفه ای نیز نیاز داشته باشید. که هزینه تولید یک تیزر تبلیغانی را چندین برابر افزایش می دهد.

اما برای ساخت موشن گرفیک نیاز به تجهیزات و هماهنگی های فراوانی ندارید . گروه تبلیغاتی آیتوک می تواند شما را در زمینه ساخت موشن گرافی در اصفهان همراهی کند. با توجه به نکات گفته شده میتوان فهمید که  دردسر تولید یک موشن گرافیک خیلی کمتر از ساخت یک کلیپ حرفه ای برای کارفرما می باشد.

نکته جالب تر اینکه موشن گرافیک با توجه به هزینه های پایین تر نسبت به تیزر تبلیغاتی ، بسیار جذاب تر و تاثیرگذار تر می باشد . مخصوصا در مواردی که شما نیاز به بیان یک گزارش یا یک آمار یا قصد اطلاع رسانی و آموزش یک موضوعی را دارید . شما می توانید محصولات و خدمات خود را از طریق موشن گرافیک معرفی و تبلیغ کنید.

جهت سفارش موشن گرافی در اصفهان از گروه تبلیغاتی آیتوک و همچنین مطلع شدن از قیمت های موشن گرافیک با شماره ما در واتساپ یا تلگرام در تماس باشید

09146896804