طراحی سایت در اصفهان

ما در طراحی سایت ادعا داریم !

می دونی اگر سایتت توسط گروه تبلیغاتی آیتوک راه اندازی بشه علاوه بر تظمین کیفیت ، سایتت 10 روزه بهت تحویل داده می شه ؟

فقط همین ؟ نه ! آموزش مدیریت کامل سایت موقع تحویل سایت بر روی سایت شما هم به صورت رایگان هدیه می دیم . چی از این بهتر ؟!

چرا باید سایت داشته باشیم؟

  • سیستماتیک کردن فروش به وسیله سایت
  • سایت شعبه شبانه روزی و همیشه فعال کسب و کار شماست
  • راحتی دسترسی برای مشتریان شما با استفاده از خدمات طراحی سایت در اصفهان
  • امکان جذب بی نهایت مشتری به وسیله سایت بدون محدودیت های فروشگاه فیزیکی ( فضا – نیرو انسانی – محل فروشگاه و …)

یک سایت خوب چه امکاناتی دارد؟

پارامتر های زیادی را به عنوان معیار برای یک سایت خوب و با کیفیت می توان بیان کرد اما چکیده آن عبارتند از : هاست با کیفیت و با سرعت بالا / قالب اختصاصی و زیبا / نقشه سایت ساده و کاربر پسند / قرار گیری محتوای کامل و بدون نقص / نبود ایرادات ساختاری و کد نویسی / ریسپانسیو بودن یا نمایش صحیح در موبایل و دستگاه های مختلف 

ما در گروه تبلیغاتی آیتوک علاوه بر رعایت تمام نکات بالا برای تحویل یک سایت با کیفیت و خوب ، خدمات دیگیری هم به شما ارائه خواهیم کرد ، که مهمترین آن ارائه آموزش تصویری (حضوری / غیر حضوری) مدیریت سایت پس از تحویل سایت است ، این آموزش ها شامل آموزش مدیریت کامل صفحه پیشخوان سایت ، آموزش مدیریت و محصولات شامل ، مدیریت و ویرایش محصولات و مقالات سایت ، ایجاد یا حذف یک مقاله و یک محصول ، تنظیمات بخش فوتر(نوار پایینی سایت) و تنظیمات بخش هدر(نوار بالایی سایت) تنظیمات بخش منو ، ایجاد ویرایش و حذف بخش های منو سایت ، تنظیمات بخش اطلاعات سایت ، شماره تماس ، آدرس ، ایمیل ، شبکه های اجتماعی و … می باشد . این آموزش به گونه ای ارائه می شود که حتی اگر شما دانش خیلی کمی از کامپیوتر و سایت هم داشته باشید بتوانید به صورت کامل مطالب ارائه شده را درک کنید و یاد بگیرید .

شما با دانستن این نکات علاوه بر اینکه می توانید سایت خودتان را به راحتی مدیریت کنید ، می توانید نظارت کامل بر عملکرد مدیر سایت خود نیز داشته باشید . مدیریت سایت شاید دغدغه خیلی از افرادی باشد که برای داشتن سایت اقدامی نمی کنند ، اما این مشکل هم به صورت کامل توسط گروه تبلیغاتی آیتوک حل شده است .

4 قدم تا راه اندازی و طراحی سایت در اصفهان

1- انتخاب پکیج

اولین قدم انتخاب پکیج مورد نظر از بین پکیج های ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت آموزشی می باشد.

2- انتخاب قالب

قالب مد نظر خودتان را از بین 100 ها قالب موجود و با کیفیت گروه تبلیغاتی آیتوک انتخاب می کنید تا فرایند طراحی سایت شما آغاز شود.

3- ارسال اطلاعات

در این مرحله باید اطلاعاتی که قصد دارید در سایت قرار بگیرید ، اطلاعات تماس ، درباره ما ، معرفی ، لیست منو ها ، محصولات و ... را ارسال کنید.

4- راه اندای سایت

فرایند طراحی سایت شما آغاز و در کمتر از 10 روز سایت شما آماده تحویل است. در این مرحله آموزش کامل مدیریت سایت هم به شما ارائه خواهد شد .

چرا باید از خدمات طراحی سایت گروه تبلیغاتی آیتوک استفاده کنم ؟

هاست با قابلیت ویژه

هاست هایی که در گروه تبلیغاتی آیتوک استفاده می کنیم دارای قابلیت ویژه بک آپ گیری روزانه هوشمند است

قرار داد کتبی

تمامی خدمات طراحی سایت در گروه تبلیغاتی آیتوک با قرارداد کتبی بین طرفین شروع خواهد شد

نمونه کار های بسیار زیاد

نمونه کار های طراحی سایت موفق و بسیار زیادی در گروه تبلیغاتی آیتوک موجود است تا با خیال راحت تصمیم بگیرید

اخذ نماد اعتماد و درگاه پرداخت

در سایت های فروشگاهی و آموزشی ، تمامی مراحل و اقدامات جهت اخذ درگاه پرداخت و نماد اعتماد الکترونیک به صورت رایگان توسط تیم ما انجام می شود

ارائه آموزش مدیریت سایت

بعد از آماده سازی سایت ، آموزش کامل مدیریت سایت (روی سایت خودتان)جهت آشنایی با سایت و قرارگیری محتوا ، محصول و ... به شما ارائه می شود

راه اندازی صفر تا صد

شما نیاز به انجام هیچ کاری در فرایند طراحی سایت و نیاز به پرداخت هیچ مبلغی علاوه بر مبلغ طراحی سایت ندارید .تمامی موارد توسط تیم آیتوک انجام می شود

همین حالا شروع کن

همین الان تماس بگیری سایتت 10 روز دیگه آمادست

قیمت طراحی سایت در اصفهان

آخرین به روز رسانی اردیبهشت ماه 1403

طراحی سایت شرکتی

فقط مناسب شرکت ها ( بدون قابلیت فروشگاهی و صفحه محصولات)
  • هاست - دامین - قالب اختصاصی
  • طراحی اسلایدر و فوتیج های سایت
  • طراحی واکنشگرا(نسخه موبایل)
  • طراحی اختصاصی Ui سایت
  • قرار گیری محتوای اولیه / تا 10 خدمات
17/900/000 50% نقد ما بقی هنگام تحویل سایت

طراحی سایت فروشگاهی

مناسب برای آنلاین شاپ ها و یا فروشگاه های فیزیکی
  • هاست - دامین - قالب اختصاصی
  • طراحی اسلایدر و فوتیج های سایت
  • طراحی واکنشگرا(نسخه موبایل)
  • طراحی اختصاصی Ui سایت
  • به همراه درگاه پرداخت و نماد اعتماد
  • قرار گیری محصولات اولیه / تا 20 محصول
19/900/000 50% نقد ما بقی هنگام تحویل سایت

طراحی سایت آموزشی

مناسب برای فروش پکیج های آموزشی و ارائه محتوای آموزشی
  • هاست - دامین - قالب اختصاصی
  • طراحی اسلایدر و فوتیج های سایت
  • طراحی واکنشگرا(نسخه موبایل)
  • طراحی اختصاصی Ui سایت
  • به همراه درگاه پرداخت نماد اعتماد
  • قرار گیری محتوای اولیه / تا 10 محصول
18/900/000 50% نقد ما بقی هنگام تحویل سایت
WordPress Tables Plugin

سفارش طراحی سایت در اصفهان

جهت سفارش طراحی سایت همین حالا تماس بگیرید

نظرات برخی از مشتریان گروه تبلیغاتی آیتوک

طراحی سایت در اصفهان


چرا داشتن سایت مهمه ؟!

شاید اگر این سوال را ۱۰ یا ۱۵ سال پیش از کسی می پرسیدید به شما این پاسخ را می داد ؛ سایت اصلا چی هست ؟ اما امروزه نه تنها همه افراد از نوجوان و جوان گرفته تا افراد میانسال همه می دانند که سایت چی هست و اهمیت داشتن سایت را هم خوب می دانند ، زیرا کمتر کسی است که امروزه با سایت ها سر و کار نداشته باشد . بعضی از افراد برای فعالیت های روزمره خود و فعالیت های اداری به سایت ها مراجعه می کنند و بعضی برای خرید محصول یا خدمات ، بعضی برای یادگیری و آموزش مراجعه می کنند و بعضی برای سرگرمی و بازی و … گروه تبلیغاتی آیتوک ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در اصفهان است و در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد اهمیت داشتن سایت برای کسب و کار ها صحبت کنیم

اوایل سال ۲۰۱۲ و دقیقا ۲ سال پس از رونمایی از اینستاگرام برای اولین بار توسط کوین سیستروم و دوست و همکارش مایک کرگر، این پلتفرم به قدری طرفدار پیدا کرد که به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید. و تقریبا همان سال یعنی سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ اینستاگرام در ایران به صورت گسترده معرفی شد و اکثر کاربران فضای مجازی که تا قبل از آن در تلگرام حضور داشتند ، یکباره به اینستاگرام مهاجرت کردند . طبق آمار منتشر شده امروزه بیش از ۴۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام حضور دارند و از آن استفاده می کنند . در همان سال یکی از دلایل مهم رشد اینستاگرام در ایران ، فیلتر تلگرام بود که باعث شد افراد خیلی زیادی به اینستاگرام مراجعه کنند . اما سوال جدی اینجاست آیا یک کسب و کار باید خود را طبق اقبال عمومی یا نظر حاکمیت در مورد شبکه های اجتماعی محدود کند ؟ آیا یک کسب و کار نباید حضوری فعال و مستمر در بستر اینترنت داشته باشد ؟

طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت در اصفهان

سایت یا شبکه های اجتماعی ؟!

داشتن وبسایت و حضور در شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان دو راه حل جدای هم نیستند و همانطور که داشتن سایت مهم است ، حضور در شبکه های اجتماعی پویا هم مفید است و همچنین تاثیر بسیار زیادی بر روی سایت شما دارد . خوب است بدانید که گروه تبلیغاتی آیتوک یکی از خدماتی که ارائه می دهد ، خدمات مهندسی سئو در اصفهان است و یکی از مفید ترین روش های افزایش بازدید وبسایت و رشد وبسایت حضور در شبکه های اجتماعی است . اما شبکه های اجتماعی هیچوقت محیطی امن برای مخاطبین نبوده و نیست . موارد بسیاری از قبیل از دسترس خارج شدن پیج ، محدود شدن پیج ، اختلال های شدید در سرور های اینستاگرام و … بوده که همگی باعث افت کیفیت و کاهش شدید مراجعه کنندگان به پیج ها شده است . مشکلاتی که همیشه هست و در هر شبکه اجتماعی به گونه ای شاهد آن هستیم . البته در کنار معایب شبکه های اجتماعی خوب است مزیت آن که رایگان بودن آن ها است را هم اشاره کنیم .

شما با داشتن سایت علاوه بر اینکه کلیه مطالب ، چیدمان محصولات و تصاویر ، طراحی داخلی وبسایت و … را می توانید با سلیقه خود انجام دهید ، کنترل و مدیریت سایت هم همیشه با شماست و خیلی راحت تر و بهتر می توانید محصولات خود را معرفی کنید و در آخر فروش محصول را هم به راحتی تجربه کنید ! مثل آب خوردن !!!

چرا طراحی سایت در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک ؟!

ما به عنوان یکی از گروه های تبلیغاتی در اصفهان که خدمات تولید محتوا در اصفهان ، طراحی سایت در اصفهان و مهندسی سئو در اصفهان را انجام می دهیم و با بیش از چندین سال تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، نمونه کار های زیادی و همچنین مشتریان وفادار و قابل احترامی داریم . همواره هدف ما ارائه یک سایت بدون نقص و کامل بوده و هست . همچنین ما در طراحی سایت در اصفهان ، بعد از اتمام طراحی سایت ، آموزش کامل مدیریت سایت ، مدیریت محصولات ، مدیریت مقالات و … را به شما ارائه می دهیم تا در امر مدیریت سایت خود نیز بی نیاز باشید .

چه خدماتی در طراحی سایت ارائه می شود :

  • طراحی وبسایت کاملا اختصاصی
  • لینکسازی و تکمیل صفحات داخلی
  • ارائه هاست پر سرعت به همراه بکاپ گیری روزانه
  • دریافت اینماد و اتصال درگاه پرداخت
  • قابلیت ورود با موبایل
  • قابلیت صدور فاکتور
  • قابلیت اتصال به سیستم انبار داری و حسابداری فروشگاه
  • قابلیت ارسال پیامک خرید به مدیر فروشگاه و مشتری
  • قابلیت چت آنلاین
  • اتصال به شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ
  • + هدیه پنل پیامکی رایگان

در اینجا می توانید نمونه سایت های طراحی شده توسط گروه تبلیغاتی آیتوک را مشاهده کنید .

طراحی سایت
طراحی سایت

قیمت طراحی سایت در اصفهان

کیفیت بالا و ارائه خدمات و پشتیبانی در طراحی سایت و همچنین قیمت مناسب همواره نکته ای است که همگان به دنبال آن هستند . یک سایت با کیفیت علاوه بر زیبایی و جذاب بودن در نگاه اول باید در آن نکاتی همچون ؛ سرعت لود شدن بالا ، کامل بودن فهرست ، لینک سازی صفحات ، داشتن صفحه تماس با ما و قرار دادن اولیه چند محصول یا چند صفحه توضیحی از خدمات ، رعایت شده باشد . ما در خدمات طراحی سایت در اصفهان ، تمام موارد گفته شده را رعایت می کنیم و سایتی کامل و بدون هیچ نقصی و بدون نیاز به هیچ هزینه اضافه ای به شما تحویل می دهیم . هزینه های طراحی سایت در اصفهان متفاوت است و بسته به نوع نیاز شما و اینکه سایت فروشگاه یا سایت خدمات درخواست کنید ، در قیمت نهایی تاثیر دارد .

ما نمی گوییم کمترین قیمت ، ولی مناسب ترین قیمت را برای طراحی سایت در اصفهان ارائه می دهیم .

همین حالا تماس بگیرید.

02128429535